Go Cooking: Pineapple and Coconut Crumble

Olá a todos!

Pijamas polares, chás frutados e bons livros foram os meus companheiros nas tardes preguiçosas deste fim de semana com chuva. Tudo seria perfeito mas o frio abre me o apetite e então procurei na despensa que ingredientes por ai andavam perdidos para improvisar um miminho doce. Onde é que se viu beber chá assim, sem nada? 🙂 Uma trinca não faz mal a ninguém, concordam? Pois vou vos mostrar hoje um doce maravilhosamente agradável, crocante, mega rápido de fazer e o melhor de tudo… é servido quentinhooooo. Prontos para mais uma aventura culinária? Vamos fazer hoje um crumble de ananás e coco para animar estas papilas gustativas!

Amazing Recipe - capa

Pijamalele polare, ceaiurile cu fructe si cartile bune au fost tovarasele mele in dupa-amiezele lenese din acest weekend ploios. Totul ar fi fost perfect, dar frigul imi deschide apetitul, si atunci m-am dus in bucatarie sa vad ce ingrediente ratacite mai sunt pe acolo pentru a improviza o gustare dulce. Unde ati mai vazut sa bei ceai asa, fara nimic pe langa? Va voi prezenta astazi un desert extraordinar de placut, crocant, foarte rapid de facut si, mai presus de toate, se serveste cald. Sunteti pregatiti pentru o noua aventura culinara? Vom face astazi un crumble de ananas si cocos pentru a bucura papilele gustative.

Ingredientes:

  • 1/2 ananás (ou abacaxi)
  • 1 coco seco
  • 4 col sopa de flocos de aveia finos
  • 4 col sopa de farinha de trigo
  • 2 col sopa sementes de sesamo
  • 3+1 col sopa de açúcar
  • 100 g vaqueiro
  • 1 saqueta aroma de baunilha
  • 1 pitada de sal

Ingrediente:

  • ½ ananas
  • 1 nuca de cocos
  • 4 linguri de fulgi de ovaz
  • 4 linguri de faina
  • 2 linguri de seminte de susan
  • 3+1 linguri de zahar
  • 100 gr. unt sau margarina
  • 1 pliculet de zahar vanilat
  • 1 varf de sare

Preparação:

1. Corte o ananás em pequenos cubos e reserve. Abra o coco ao meio e com a ajuda de uma faca corte pequenas lascas de polpa do interior do coco.

Taiati ananasul in cubulete si puneti-l deoparte. Taiati cocosul la jumatate si, cu ajutorul unui cutit mic taiati bucatele mici din interiorul nucii de cocos.

Amazing Recipe - Crumble 1B

2. Disponha num tabuleiro de ir ao forno primeiro o ananás e em seguida as lascas de coco fresco. Polvilhe com uma colher de açúcar e reserve.

Puneti pe o tava termorezistenta prima data ananasul si apoi bucatelele de cocos si presarati o lingura de zahar peste ele. Puneti-le deoparte.

Amazing Recipe - Crumble 2B

Amazing Recipe - Crumble 5B

Amazing Recipe - Crumble 6B

3. Para preparar a massa vai precisar de misturar primeiro os seguintes ingredientes: os flocos de aveia, o sal, a farinha, as sementes de sêsamo, o restante açúcar e o aroma de baunilha.

Pentru a pregati aluatul trebuie sa amestecati prima data urmatoarele ingrediente: fulgii de ovaz, sarea, faina, semintele de susan, restul de zahar si zaharul vanilat.

Amazing Recipe - Crumble 3B

Amazing Recipe - Crumble 4B

4. Em seguida adicione a margarina (a temperatura ambiente) e amasse tudo até formar pequenos grumos de massa.

Adaugati margarina (la temperatura camerei) si framantati pana obtineti bucatele mici de aluat.

Amazing Recipe - Crumble 7B

Amazing Recipe - Crumble 8B

5. Com a ajuda de uma colher aplique a massa preparada por cima da fruta sem pressionar com a colher. Deixe a superfície irregular para assar bem de modo a formar uma crosta muito estaladiça.

Cu ajutorul unei linguri, puneti bucatelele de aluat peste fructe, fara a presa. La suprafata trebuie ca aluatul sa fie inegal, pentru ca la copt sa formeze o crusta crocanta.

Amazing Recipe - Crumble 9B

6. Pré-aqueça o forno aos 180ºC e leve o crumble para assar por 30 min. Se a crosta não ficar suficientemente dourada deixe cozinhar por mais 5-8min.

Preincalziti cuptorul la 180 de grade si lasati crumble-ul la copt 30 de minute. Daca crusta nu e suficient de aurie, mai lasati in cuptor inca 5-8 minute.

7. Retire e sirva quente com iogurte, com gelado ou com fiozinhos de chocolate. Vão adorar a massa incrivelmente crocante, o aroma das sementes torradas e claro o perfume do ananás caramelizado. Bom Apetite!

Scoateti din cuptor si serviti cald, cu iaurt, inghetata sau cu ciocolata rasa. Pofta buna!

Amazing Recipe - Crumble 10B

Amazing Recipe - Crumble 11B

Amazing Recipe - Crumble 12B

Amazing Recipe - Crumble 13B

Amazing Recipe - Crumble 14B

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

insert emoticons